Explore Our Courses
Customer Care Strategy
21 時間Customer Care Academy
28 時間Influence in Action
14 時間Last Updated:
お客様の声 (1)
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
コース - Influence in Action
Upcoming Courses
Other Countries
これらのコースは他の国でもあります>>コンサルティング
Person To Person Skills コンサルティング
オンラインのPerson To Person Skillsトレーニング、オンラインのPerson To Person Skillsトレーニングコース、オンライン週末Person To Person Skillsコース、オンライン夜間Person To Person Skillsトレーニング、オンラインの講師主導型Person To Person Skillsトレーニング, オンラインPerson To Person Skillsマンツーマントレーニング, オンラインPerson To Person Skillsブートキャンプ, オンラインインストラクター主導Person To Person Skillsトレーニング, オンラインPerson To Person Skillsクラス, オンラインPerson To Person Skillsトレーナー, オンラインPerson To Person Skillsオンサイト, オンラインPerson To Person Skillsトレーニング, オンライン夜間Person To Person Skillsコース, オンラインPerson To Person Skillsインストラクター, オンラインPerson To Person Skillsプライベートコース, オンライン週末Person To Person Skillsトレーニング, オンラインPerson To Person Skillsコーチング