Explore Our Courses
Customer Care Strategy
21 時間Customer Care Academy
28 時間Influence in Action
14 時間Last Updated:
お客様の声(1)
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
コース - Influence in Action
Upcoming Courses
Other Countries
これらのコースは他の国でもあります>>コンサルティング
Person To Person Skills コンサルティング
週末Person To Person Skillsコース, 夜のPerson To Person Skillsトレーニング, Person To Person Skillsブートキャンプ, Person To Person Skills インストラクターよる, 週末Person To Person Skillsトレーニング, 夜のPerson To Person Skillsコース, Person To Person Skills指導, Person To Person Skillsインストラクター, Person To Person Skillsレーナー, Person To Person Skillsレーナーコース, Person To Person Skillsクラス, Person To Person Skillsオンサイト, Person To Person Skillsプライベートコース, Person To Person Skills1対1のトレーニング