コース概要
Introduction
Setting up Your Development Environment
Fundamentals of C++ for Gaming
Customizing the Unreal UI
Creating Your First Project
Creating Landscapes
Blocking out Levels
Assembling a Scene
Applying Materials and Creating Special Effects
Exporting and Importing Assets for Use in the Design
Adding Post-Processing Effects
Crafting a Unique Look
Unreal's Visual Scripting Language and the Blueprint Editor
Creating Cinematics
Optimizing Performance
Packaging Your Game for Distribution
Summary and Conclusion
要求
- Desire to learn game development.
- Programming experience not required.
Audience
- Beginner game developers
お客様の声 (5)
コース概要
Paulo Gouveia - EID
コース - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Enjoyed the flexibility and variety of topics, the combination of trainings and exercises meant that I could apply what I'd learnt straight away. I also enjoyed the projects on the last day to bring everything together.
Luca Ricagni - Rockwell Collins UK Limited
コース - Advanced C++
通常の仕事に邪魔されることなく、5日間連続で C++ 言語に浸ることができてよかったです。個人的には同僚ほど C++ の経験がないので、このコースに参加して深く掘り下げることにしました。このコースは、もっと学びたいという気持ちを大いに刺激してくれました。まさに私が達成したかったことです。トレーナーと同僚の専門知識に感謝しています。トピックが非常に素早く触れられ、詳細に説明されていないのは、上級コースに期待する点です。時には速すぎてついていけないこともありますが (これは、このコースに参加したことで分かっている、受け入れられている欠点です :-))、その一方で、言語の微妙な点についてかなり完全な概要を学べました。このような形でコースを提供していただき、本当にありがとうございます。とても感謝しています!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
コース - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
Interactivity, time for self-contained programming. I learn easier if I have the chance to find out the answer and not just telling me it. It was also a very good thing that the training was well-planned, we kept coffee pauses and the training did not lose my attention. The trainer had very deep knowledge in C++, we felt we could ask anything.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
コース - C++ for Embedded Systems
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating